Sol!

DETTA INLÄGG SKA VARA MELLAN TOG EN PAUS, TYP OCH  BUSY DAY!!!!


Ohboy!, vilket vacker väder, solen skiner ida'!

Nej men har ni sett? det är sol och inte regn som för en ggns skull tittar fram i himlen! 
 Givetvis har man tagit detta i akt och har spenderat en stund i solskenet :) Annars har jag faktiskt inte gjort så mkt , kollat en och annan film på balkongen och tagit det allmänt lungt!

Fick nyss ett samtal ifrån mamma som undrar om vi ska hyra en stuga i skummeslövsstrand och vara där en vecka i sommar, OCH JAAAA SVARADE JAG! Helt klart ja :)

Strax ska jag åka och hälsa på farfar med mamma och pappa , han mår tydligen inte så bra :( Sen blir det väl att åka hem igen och äta och kolla på en film lr nåt ^^

Jo! jag glömde säga att på söndag åker jag och Emelie på ridläger i 5 dagar och det ska bli supernajs, sen får jag förmodligen sjuss ner till Ronneby där jag ska spendera helgen och midsommar med bästa Steph :)


Mysbild från denna sommaren

//Linn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0