@ skolan

Ush ush ush , har haft engelska nationellt test prov nu direkt på morronen , reading gicl väl oki men sen gick listening åt he****e! sitter nu och väntar på att min histora lektion ska börja för vi hade tydligen inte någon spanska idag, lr hur va det?;) 


har haft riktigt najsiga drömmar och en tja är nära lr vad man ska säga^^ 
för att prata om inget och allt:) 


jag vet inte riktigt hur det är just nu, är inte inne varje dag och massa, drf jag inte har lagt in nya inlägg på sistone, vill bara att ni och Du ska veta att det inte bara är mitt fel! alltid jag som får komma krypandes tillbaka. alltid jag som tar första steget mot det "bättre" nu skiter jag i detta, bestäm dej om hur du vill ha det för jag pallar fan inte ha nåt emellan det!

//Linn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0