NY DESIGN

snabbt inlägg,
NY DESIGN!
Provar med denna ett tag, ska göra den mer normal och smalare och sånt, sen kommer det vara en annan header oxå :) 

TYCK  TILL!


Nattar snart mej själv, lr som jag gjorde igår, sov halvägs nedanför sängen, överkroppen på sängen och underdelen på golvet:) så kan man oxå sova! Mamma väckte mej vid halv 1 ( ja jag va skittrött ;( ) och skrek att jag skulle lägga mej ordentligt, så bytte om och snarkade snart igen fast nu under täcket iaf! 



Har oxå hittat massa valpbilder! ÅH SOM JAG LETAT ASSÅ! det finns typ 1000 mappar med massa bilder i över 4 år!hur mååååååånga som helst att leta igenom dvs ;( Snart kommer ni iaf att få se en då och nu bild på min hund:)


SOV GOTT

//Linn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0