:)

♥Idag ska man kolla film med bästa och SNYGGASTE vännen Anneli, Coach Carter är på G efter skolan och då ska vi vara väldigt onyttiga och käka chips och choklad :) mmm.

Hittade en liten cool sak när jag surfade runt, fast det kanske inte är det smartaste o ha om det finns en seriemördare som hålelr på och jagar dej i ditt hus!
Det är alltså ett labyrint lås! tanken är att det ska vara "roligt" lr svårt att öppna dörren men som sagt vem vill hålla på med det låset när man håller på att dö? inte jag iaf.

 

Nu ska jag gå och ha svenska och sen slutar jag vid kvart över ett, beger mej sedan hemmåt för att vänta in Anneli ( My snygging och darling)

//Linn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0