Tjosan!

Oh ja jag vet att jag varit dålig på att uppdatera men det har varit alldeles för mycket plugg och annat som har orsakat problem.       Idag va det iallafall dags för varmköksprov! Tyckte det gick hyffsat bra, gjorde iaf mitt bästa! Efter det gick man hem för vi hade håltimma och satt då en stund vid datan och läste bloggar! Efter det stack man tillbaka till skolan och va där tills halv 4 då det va biologilabb som va sista lektionen på schemat :) Nu har jag precis dushat och plattat håret och ska plugga lite nu, igen!  


Här kommer lite bilder på mej och min lilla julhund:)

 


På den näst sista bilden är det en färginställning på kameran som gör mej till en tomat men det kan ni väl se genom fingrarna på? ^^


//Linn mw 


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söta bilder!

2009-11-26 @ 15:03:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0