Fy på dej bloggen + bildbomb

Hmmph, kände mej lite vissen nu när ett inlägg som skulle varit innan önskelistan inte publicerades-.-

Jaja , det stod bara lite om min dag som för övrigt bestått av 2 prov o massa läxorn och lite till;( Imån blir det sovmorron tills kl  nåt åt 11 hållet , måste kolla upp det!
I kväll tränade jag och snart ska jag sussa sött med min hund:) Här kommer lite allmänna bilder som inte har med nåt att göra:)

HÄRLIGT VÄDER VI HAR VAH?
VILL HA SNÖÖÖÖÖ!

Bilden är från jul 2009, modell Ritzy och Ja det är äkta snö! :) *SAKNAR*



Linn är så fin i sin permanenta mustasch! :)
 

Vi skulle färgat mitt hår men plugget tog över ;( Och nej det ska inte bli blondt, med min naturliga hårfärg kommer det bara bli ljusbrunt:) Det får färgas i helgen helt enkelt!

Kvällen spenderades men näsan i dessa böcker!

Hon gillar att lyssna på min nanaspelningslista innan hon somnar precis som jag:)
Denna ascoola pengagris hittade jag på en sida som heter strapya world och vill ni se hur den ser ut lite mer och så så klicka på bilden med grå pengagris, men om ni vill se en demonstration av den så klicka istället på denna röda pengagrisen:)  




//Linn MW ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0