färga håret, utgång,träning osv osv

Hejsan:)

Om ca 10 min ska jag dra och träna sen så kommer man hem, färgar håret och fixar sej för eventuell utgång! Ni får ta och rösta på vilken bakgrund jag ska ha på min blogg you guys!:) I alla fall, igår failade jag totalt på gympan asså, handboll då vah. Yeep det gick som man väntat! Hahah , det blev iaf ojämna par och då fick jag vara med läraren (N) När vi senare ska stå framför varandra och passa mellan oss så passar jag bollen rätt i hennes mage så hon får ont, jaa bra Linn! Sen ska man springa och passa mellan varandra (fortfarande i par) och sen ska man då skjuta i mål. Linn missar helt totalt och kastar bollen drygt 4 meter över målet och jag ser hur hon antecknar i huvvet att Linn mw kommer få ig på typ bollhantering lr vad sånt heter :) Mja sen fick man ju sjukt ont i knäna oxå-.- Men men ska inte klaga:) Nu sticker jag snart till träningen! vi ses senare bloggen:) 

RÖSTA!!!!!!

Val nr 1:



Val nr 2:



Val nr 3:



Val nr 4:



Eller val nr 5:



Nå? Vilken tkr ni?

Kommentera och rösta! :)


//Linn  MW♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0