REA , bästavän, och trådtrosor

Hej hej igen:)

Idag började ju som ni kanske vet den stora MELLANDAGSREAN! Självklart va jag där med bästavännen Linn S <3
Vi gick först till Gina där vi hittade asnajsiga underkläder, och linn hittade lite mera som hon köpte sen:)
Efter det gick vi affär till affär genom hela stan tills vi slutligen kom till woodoland där vi sedan blev upplockade av mamma och drog till donken för att käka:) vi hade då bara varit på stan i 6 timmar;/
Inhandlat blev:

- underkläder (gina tricot)
-smycken ( två assnygga ringar för 30 kr stycket, och ett par pärlöronhängen för 15 kr! allt på ur och penn:))
- fint linne och nit t-shirt (monki)
och lite smink på HM

Linn hittade ändå snyggaste reavaran på HM som va ett "plagg" som jag inte kunde få för mej att någonsin använda! X) Gott skratt hade vi dock, right! :D

Vi träffade oxå på 2 tjuriga woodoland tanter och 1 otrevlig mcdonalds kassörska!
men mer om det en annan gång:)

pinsammaste händelsen va lääääätt inne på donken där jag hade mina inhadlade varor i min väska som va på bordet, Linn la märke till detta och la diskret ut mina underkläder på bordet, sen "råkade" hon putta ner dom på golvet FRAMFÖR MASSA KILLAR!:O fatta pinsamt! ahhahaha :)

bilder kommer när jag pallat ta kort:)

//Linn♥

Kommentarer
Postat av: linnnnnnnnnnnnnnnnn

du gillar mitt "plagg" , ja vet de ;););)

2009-12-27 @ 22:38:40
Postat av: Linnmw

hahaha ofc;););) sexig fredag ftw:)

2009-12-28 @ 18:01:45
URL: http://linnmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0