Oh my god

Hej.
jag  
har
varit
olydig
.
Nej men jag är seriös, kommer inte alls få några julklappar i år även fast det säkert ligger 5 st därnere till mej, JAG HAR JU SKITIT I BLOGGEN :O ( inte bildlig talat då)
Måste ta tag i detta igen linn!

Idag har jag slappat och suttit vid datan hela dan! Rätt kul med tanke på att mamma beslagtar den varje skolvecka för att jag suttit för mkt vid den under helgen :D i love my mum!
Sen har jag åkt pulka med min kusin och haft snöbollskrig med henne och mamma :D
SKITKUL att få hämnas på mamma =)Sen ska jag kanske kolla film med bästa Anneli :) drag me to hell kommer att skrämma livet ur mej asså, jag blev ju rädd när jag kollade på Pandorum XD Anneli satt lugnt jämte mej när jag skrek till emmelanåt hahah:) Skyllde på att jag va så inne i filmen :) DEN ÄR ASBRA BTW!


Iaf en sak som stört mej illa länge nu är itunes! När jag för en tid sen synkade den på min data så försvann ALLT!:O alla program, spel, bilder och all musik! Och det va bara för att dt va Han som lade in dom har ju alla filer på sin data och när jag kopplade in den så fanns ju inte dom så itunes tog bort dom-.-

uppdaterar imån, men innan jag drar så vill jag bara säga att jag önskar att allt va som innan..

So, do you remember?


(Click the bild som mamma säger:))




//Puss puss linn ♥








Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-23 @ 20:05:22
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0