Lite lost

Hej hej!

Har varit lite lost som sagt dåe, inte lost ,lost utan mer lost i skallen typ, om det nu gör så att ni fattar, har kanske inte så hemskt mkt tid över för bloggen som då får ta smällen! jag har hittat asfina uggs liknande boots och lite mer fina smycken och kläder som jag är supersugna på!   

Idag va jag hos en dietist.hon sa att jag ska äta det och det och det och det. Jag blev ganska glad för jag gillar mitt "matschema":) Fullt med massa gott! Tog oxå svinsprutan. Efter det sa skolsystern att jag va en modig kvinna som tog den fast jag va så rädd för sprutor. Men det va inte så farligt faktiskt. Hon sa att om jag va orolig så skulle jag inte kolla på sprutan, så jag kollar ut genom fönstret, hon frågar mej vad jag ska göra i jul och 2 sekunder senare har jag en nål i min arm. Fatta jag blev glad att det inte gjorde ondare! Men har man haft en 15 cm lång nål i ryggen och några till i hakan och huvvet och i armen så blir man faktiskt mindre rädd. HEH

Min hund har pms , no kidding, hon blir sur om man ska klappa henne för hon tror att man ska ta hennes "trosor" och börjar morra och bita sej själv i röven. tro det lr ej men hon sen sjukt dum ut. Måste gå ut med henne nu kom jag på hehe:)

Måste uppdatera mer fast senare! Ohh det har hänt så mkt!:) både posetiva och negativa saker.

Nu ska jag ut en snabbis sen blire sova:) måste vakna i tid för att äta frukost sa dietisten! Sen ska man ju gåååå till skolan oxå. enda posetiva med det är att man får sällis av en sjysst denis:)


Hej då och godnatt
//Linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0