Tog en paus. Typ

Nu när det är sommarlov kommer jag nog lägga upp ett och annat inlägg eftersom jag har hittat tiden som behövs och nu händer det massa skojigheter som jag vill blogga om också!

En kort update vad som har hänt sedan skolavslutningen:

Fre: städade hela huset och får på måndag en tårta i belöning.Avslutningsträning och jag sa förevigt adjö från mej och ska nu inte fortsätta rida där längre!  Filmkväll med Dieynaba som va mys och läskig för det va skräckis tema : the crazies och the fourth kind visades!

Lör: Hunduppvisning vid City Gross, bad doggy! ville inte lyssna på matte och dummade sig. Hittade jääätttefin foderhäst som jag funderar på.

Sön: Agilitytävling i Växjö, helt ok , dummade sig lite men vi komm runt båda banorna och hon har verkligen förbättrat sig! Happy Linn :)  Träffade Emelie ,och spenderade kvällen och natten hos hennes farföräldrar i Hölminge. MYSIGT VÄRRE!

Mån: promenerade lååångt på morronen. sträckte mig, fiskade lite. Fick sjuss in till sjukhuset . hämtade tårtan , cyklade hem till Emelie där vi red på Flisan och Vips. Hoppade stussematte. Cyklade hem och plockade lupiner till mamma. Åt tårtan. Dog nästan av hur gooood den är!

Tis: slappade. linskoll. BLOGGNING

Nu kommer massa bilder och hoppas ni inte dog nu när ni läste detta!



Här sov jag och Emelie :) MYS

 Unga kossor som va gulliga på väg ut till E.


På onsdagen va jag även på studentfest :)



Grattis Kära Timmy/ Bästa granne!




tills nästa ggn!
// Linn ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0