Busy day

Igår vad jag som sagt lite upptagen, skulle städa, och handla och hälsa på farfar ♥ , och sen på kvällen vankades det filmkväll med Dieynaba igen! :) trevligt sms fick man på dan där hon frågade om vi inte kunde göra om filmkvällen igen :)

Men givetvis skulle datan sepa och laddaren oxå så det blev inte någon förväntad film utan nån konstig som hette : The gravedancers och som va hyffsat okej :)



Nu idag ska vi göra om det igen för nu har datan löst sina problem och är redo för bränning :)
Filmmarathon ikv och de som ska förväntas spelas är :

- Extreme Movie
-A Nightmare on Elm Street
-The Invention of Lying
-Daybreakers
 och Paranormal Activity!

Jag ska innan det köra ner min punkterade moppe, byta min dragkedja på ridstövlarna och köpa typ liknande crocs till att ha på lägret.

Imån fyller kära pappa år också och så ska jag provrida en häst :)

ha det så gött tillsvidare!

//Linn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0