suck suck suck...

Skridsko åkning idag.
Skavsår idag.
Har det något med varandra och göra tros?
Blev iaf skridskorna för första ggn i år! :) Lilla sjön runt,drygt 5 km, med en tefatsdragande hund och en racerförande pappa, galet va kul man kan ha när man kör bil på isen:D Bilder kommer när jag pallat lägga in dom:) troligtvis i nästa inlägg:P


Lagt märke till att jag suckar? Bra, för det gör jag, det finns allt för mkt bråk och skit just nu, ingenting blir bättre och allt verkar gå åt fel jävla håll.
Hoppas att ni har det bra mkt bättre än mej och gläder mej åt att det finns små guldkorn i vardagen som kan pigga upp mej för det mesta. Dina ord, så tacksam, made my day:)

enough about that, imån ska jag försöka dra med en kompis till skidpistarna och åka lite skidor, om jag kommer ihåg hur man gör! Va ungefär 1.5 år sen man senast såg skymten av skidor, så får se om det blir skavsår och brutna ben imån:)

måste dra nu, pussen på er,

//Linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0