nu är jag nästan nästan nöjd

som ni kanske har lagt märke till har bloggen ändrats drastiskt den senaste tiden och jag har nu troligtvis hittat rätt, vill bara att texten och sidgrejen ska in mer mot mitten! men det är inte det lättaste tydligen! frustrerad som man blir ibland, har jag lagt projekt bloggändring på hyllan och nöjer mej med detta. Ett tag iaf.

Dagen bestod av skolan där massa kul grejer kan hända faktiskt!
Till exempel:

1.håltimmor
2.pizza på claudi
3. girltalk på matten och historian
4.miniräknar fotboll i fel klassrum ( förlåt om jag störde, ES3)
och slutligen
5.allmänt bullshit!

Efter skolan drog man hem till Steph,min roliga klassmate nr.2, där jag glömt min cellphone,och sen vidare hemmåt där jag bäddade och sedan satte mej framför min lilla data!
Kvällen har sedan spenderats med att fretniskt fixa bloggen, ta kort,lyssna på massa musik, och måla naglarna!
Snart blire mat och sen lästa lite bok lr sova:)



Isn't she gorgeous? 3 months old ♥



hihi plockade även fram morgondagens plagg:)

Nu ska jag ner och käka bakad potatis med fläskfilé och örtsås^^

//Linn♥

Kommentarer
Postat av: Miss Le

tummen upp!!

2010-01-19 @ 14:47:20
Postat av: Linn

yeeeeeah :)

2010-01-22 @ 00:08:39
URL: http://linnmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0