Ingelstad & Växjö

Hej. inte ofta jag börjar så men iaf. Idag stannade jag hemma tills klockan halv 10, sen hämtade mamma mej och vi körde till Ingelstad för en så kallad "prova på dag" lr besöksdag som det även refererar till. där va vi sjukt länge och är taggad på massa av deras kurser som jag dessvärre inte kommer att kunna gå på.
va där från 12 till halv 5 och sen drog vi till växjö city , snabbt in på gina där jag köpte :

1 par svarta jeans
1 par grå svarta tights
1 rosa döskalle t-shirt
1 svartnit skärp 

och sen drog vi oxå snabbt in på både monki och Hm där jag hittade underkläder och lösögonfransar :)
Bilder kommer imån när kamerabatteriet är nyladdat!

Hittade oxå massa andra snygga grejer som jag ska köpa i framtiden vars bilder oxå kommer komma imån!
Nu ska jag ut med hunden och nana, Natti på er!
massa fler inlägg imån så att säga^^
// Linn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0