Daddy's back :) and shirlin's soon gone:(

Hej hej, jag vet att det varit dålig uppdatering men nu har jag en anledning till att uppdatera oftare!, Idag kom nämligen pappa hem från sin månadsresa i Australien och han hade massa presenter med sej tillbaka till mej! Bland annat, en hello kitty mugg,lösnaglar med australiens flagga på, godis,billabong plånbok,en "aussie" t-shirt ohc lite annat smått och gott. Nej men oj nu glömde jag ju det viktigaste!:O EN NIKON D3000 kamera!!!!:D
Fatta jag blev överglad lr vad?! har önskat mej en systemkamera i snart 2 år nu:) Massa bilder kommer komma inom kort, jag är numera ett fotofreak!:D

Imån åker dock min kära kusin hem:( kommer sakna hennes humor och är glad att hon redan bestämt sej för att komma tillbaka i april igen:)

WE WILL MISS YOU SHIRLIN!

Inlägget kommer inte bli längre för det är svårt att skriva i lösnaglar, inte med australienskisk flagga dock, dom är bara till souvenir:)

//Linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0