blö på datan idag asså!

j***a dataf*an! lahskas dajsxlkas
städade rummet idag och då jag skulle flytta datan till skrivbordet, kopplade jag ut sladden, dum som man är så kommer man på EFTERÅT att den dampar och om man drar ut sladden och om den lilla gröna lampan släcks så startar inte laddaren ( ?!?!) på typ 4 timmar -.- så hade tänkt blogga vid typ 3 men sen dog datan och sen har jag pluggat och massa så har desvärre inte hunnit med mer än detta inlägget;(


vaknade iaf av att mamma bankar på dörren och säger att hunden måste ut( don't you just love when that happens?) och ut gick vi typ 1 timma senare (a), måste skryta lite med att hon blivit skitlydig nu på sista tiden!Och ett hopp tändes faktiskt om att detta årets agilitytävlingar kommer gå mkt bättre:)


bild från juni 2008


Nu ska jag egentligen sitta och plugga men som ni märker sitter jag inte och gör det just nu, shame on me!
meanwhile kan ni ju kolla in detta ;D kan inte sluta skratta , anna we'll never forget the biblan, och sen the skåps, ahahha

//Linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0