Aj aj aj aj

Det gick som jag trodde!

inga brutna ben men en ordentlig träinigsvärk i armar och magen;(
Fast det kanske inte är träningsvärk utan blåmärken. Just to make a really really long story short: jag skulle hoppa i ett gupp,trick , kalla det va ni vill, ca 20 m bakom min kompis Emelie och är helt inne när tanken slår mej att jag måste gå på toa när vi kommit ner för backen! fortsätter dock åka mot guppet och bråkdelen av den tanken gör så att jag släpper lite på bromsen och kommer i för hög fart vilket i sin tur gör att jag inte föjler med skidorna ordentligt och jag flyger som en projektil ca 3 m och landar RAKT PÅ MAGEN! AJAJ, tappar luften och det känns som om jag fått 100 sparkar i magen, tja ni vet hur det är när nån råkar slå till dej i magen och det gör skitont? tänk dej det fast 10 ggr värre;( försöker iaf ropa så gått det gick på emelie som till min lycka hör mitt kvidande och springer tillbaka, den händelsen innebar att jag nu har sktiont i magen,och revbenen, uhuhuhuh. 4 dagar sedan och det gör fortfarande skitont:(

BILDER KOMMER!

Nu ska jag nana och får väl hoppas på att min värk går över, happy day tomorrow! sovmorron till 20 i 10 och hem igen vid 2! :)

//Linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0