Myskväll hos anneli :)

Runt åtta sticker man då hem till kära Anneli där vi sitter en stund vid datan,och vid typ nio kommer då Marcus och då ska vi kolla på film som inte börjar för att jag möjligtvis sitter vid datan och dom låg i sängen och kollade på mej när jag satt vid datan. Stunden senare tar jag iaf tag i det hela och sätter på filmen " Evil Dead" som visade sej vara allt annat än läskig och bra. Det första "hemska" va när en tjej blir brutalt våldtagen av trädgrenar och ett träd, tro det eller ej! 15 min senare stänger vi av filmen, och nu sitter jag återigen vid datan och dom sitter återigen och kolla på mej i sängen, men jag tycker om er ändå:) Imån tävlar man så wish me good luck! :* //Linn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0