Inte klar

Hejsan allihopa! :)

Har nu försökt få lite mer ordning på bloggen men det är ännu mycket som återstår.

Dagen har i allafall bestått av en urtråkig populärvetenskapsdag som helt enskelt bestod av 7 st 45 minuterspass med föreläsningar i olika ämnen. De våran grupp gick till var : astronomi, teckenspråk,dialekter,bilmotorsnåtnåt, och gyllende snittet ;( Den roligaste va lätt astronomin där jag vann choklad eheh ;D

 Senare blev det plugg och träning som gick åt skogen och nu är det min kära data som får lite kvalitetstid :)

Imån ska jag försöka passa tiden och vara vid korsningen kl 8 för att möta Denis ;P Vi har missat varandra hela veckan så vi får väl se om vi lyckas imån! Nu ska jag strax sova, bara läsa en snutt och öva på spanska glosorna en sista gång.

// Pussen Lmw   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0