Dh summer next year YEAH , Helsingborg? , Dead by april, och FEST!

Tjosan!

Igår blev ju lite smått misslyckad, trodde att folk skulle komma in till stan vid ca 22.30 tiden, kom inte ens efter halv 1! Men men , ist drog man ner på stan och käkade kebab på torino med Polan och en till. Satt på torino i kanske 1 timme sen stack man hem och på hemvägen möter man Jesper och Matte! Berättar för en smått efter Linn att det är DBA (dead by...) imån och jag är på som fasen nu! :D 
När man senare kommer hem , sätter jag på Detroit Rock City och kollar på den tills halv 3 ^^ Nattfilm FTW!

Idag blir det troligtvis att åka till Helsingborg med pappa och kanske anneli:) Tura med båten och sen typ gå på väla:)

Och jag är förresten sjukt taggad på Dreamhack summer 2010 ! Nån som har lust att hänga med?

Nu ska jag fixa mej och sen kanske kanske dra och hämta anneli!:D 
Uppdaterar senare ikv lr nåt!

// Linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0