A new day comes with new problems

Hallå!

Ska nog ställa upp i Fokis  blogg tävling sen, nu sitter jag i biblan och snart drar jag till biologin, efter det blir det till o göra nån texmex gryta på varmköket och sen åka hem och träffa bästa linn :* Försov mej gaaanska rejält idag och vaknade inte förrens kl 10 i 8 ! Nästan rekord faktiskt:)
Nu spelas I Gotta Feeling, Telephone och brick by boring brick gaanska flitgt på min lilla telefon! Hoppas ni har en bättre dag än mej!

Varje gång jag ser dej är det som ett slag i magen. Igår va det förresten 1 månad sen det hände och jag kan bara hopas på att tiden läker alla sår du skapat. Det värsta är att du erkännde att du inte ens hade dåligt samvete för det du gjort.   Hatar dej. Du fattar inte ens vad du gjort idiot.



//linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0