jag vet jag vet

sån hemsk uppdatering det har varit idag och igår! får nästan skuldkänslor^^ Men det kommer bli ändring, har varit alldeles för trött och oinspirerad för att kunna slänga in ett inlägg, men nu ska jag vila ut och ta nya tag!
Har varit alldeles för dålig med att vakna och lägga mej i tid, så nu sover jag ut med min vovva!

Sitter nu här och knaprar chips, kollar på The big bang theory ( verkligen en kanonserie WATCH IT!) och slappar i min skööna säng som jag alltid saknar ,enda problemet är att min hund insisterar på att ta upp halva sängen;(
Fortsätter också läsa i min medicinbok och ska fylla i ledighetsansökan, för på fredag drar jag till ingelstad på "prova dag"!  
ska bli intressant må jag säga.

Ni skulle sett min lista jag gjorde idag asså , både det jag ska göra på sommarlovet och det jag måste göra helt enkelt, gud den blev typ på 30 punkter lr nåt, BARA PÅ ATT GÖRA NÅT!
another puppy picture, ser ni hur mkt plats hon tar upp, då? tänk er nu :o

//Linn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0